Sekretariat

Kontakt os her:

Tlf: 7026 1199

Botjek´s sekretariat varetager en lang række arbejdsopgaver for vores landsdækkende og partnerejede virksomhed. Sekretariatets afdelinger og funktioner består overordnet af:

 

  • Direktion

  • Koncern økonomi og bogholderi

  • Kundeservice

  • IT udvikling

  • Kvalitetssikring og certificering

  • HR og markedsføring

 

De forskellige arbejdsopgaver  varetages af yderst dedikerede medarbejdere, som har viden om såvel vores virksomhed som det marked, den befinder sig i.

 

I vores domicil beliggende i det sydlige Horsens, tilbyder vi desuden de kursus og konference-faciliteter, som støtter op om vores fælles virksomhed.

 

Som kunde er du altid velkommen. Du kan enten kontakte dit lokale Botjek center eller rette din henvendelse til en af sekretariatets medarbejdere nedenfor.

Sekretariat

Erhvervsbyvej 13

8700 Horsens

 

Kontakt os på

7026 1199

Sekretariat

Erhvervsbyvej 13

8700 Horsens

Telefon: 7026 1199