Sekretariat

Kontakt os her:

Botjek´s sekretariat varetager en lang række arbejdsopgaver, for vores landsdækkende og partnerejede virksomhed. Sekretariatets afdelinger og funktioner består overordnet af:

 

  • Direktion

  • Koncern økonomi og bogholderi

  • Kundeservice

  • IT udvikling

  • Kvalitetssikring og certificering

  • HR og markedsføring

 

De forskellige arbejdsopgaver her under, varetages alle af yderst dedikerede medarbejdere, som har viden om såvel vores virksomhed som det marked den befinder sig i.

 

I vores domicil beliggende i det sydlige Horsens, tilbyder vi desuden de kursus og konference faciliteter, som støtter op om vores fælles virksomhed, partnerne imellem.

 

Som kunde er du altid velkommen, enten kan du kontakte dit lokale Botjek center, eller du kan rette din henvendelse til en af sekretariatets medarbejdere nedenfor.
 

Sekretariat

Erhvervsbyvej 13

8700 Horsens

 

Kontakt os på

7026 1199

Sekretariat

Erhvervsbyvej 13

8700 Horsens

Telefon: 7026 1199

92% vil anbefale os

Forvent den største faglighed!
Vi ser gerne kunden kommer igen!
Vi overholder aftalerne!